loading...
سایت تفریحی جمع خودمونی
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا بهرامی بازدید : 67 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !
::
::
تنها نشسته ام و چای مینوشم و بغض میکنم
هیچکس مرا به یاد نمی آورد
این همه آدم روی کهکشان به این بزرگی
و من حتی آرزوی یک نفر هم نبودم . . .
::
::
خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .
::
::
ڪـا ش میشـد
خودمو یـﮧ جایی جا بذارم
و
برگـردم ببینم…
دیگه نیستم
::
::
چگونه استـــ حال من…
با غمـــ ها می سازمــــ…
باکنایه ها می سوزمــــــــــ…
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…
لبخندی تـــلخـــــــ….
خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر…
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…

بقیه در ادامه مطلب«««

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا مطالب سایت ما جالب است؟
    شما طرفدار چه تیمی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 52,551